Min helg - kort och gott!

För er som varit inne här nu efter helgen så vill jag meddela att jag har skrivit ett inlägg om helgen och så, men det har krånglat här denna helgen så har visst inte publicerats :( .

Tänkte därför att jag får ta och berätta lite nu istället om det inte vill ta och publiceras någon gång.
 I fredags var det praktik till 6 som gällde och därefter var det hem och packa för både trajet, övernattning hos Johan och för match på söndagen.
Klockan 11 på kvällen anlände Dea hit och då drog vi till Johan, killarna hade nästan precis också kommit då så det blev en massa prat och mys tills vi somnade!
I lördags var det uppstigning vid 6. Då var det bara att gå upp och äta och göra sig iordning för nu var det TRAJET som gällde!
Lördagen blev obeskrivlig. Vi startade 07:58 och var inte i mål förän 17:15. Dock var det ovanligt länge och jag har aldrig varit med om maken men vi lyckades alltså vara ute och vandra lite mer än 1 mil på 9 h och 15 min. Hahah Kan man bli sämre!?  Men roligt hade vi :)
Under vandringens gång så var det 8 stationer och drickande som gällde. Det var olika stationer som att svara på frågor, langa så måna ärtor i kåsor från en sida till en annan under en viss tid, få upp en eld och få något att börja koka, en station var som ett ordpussel och lite fler.





Efter trajet kom min mamma och hämtade oss. Jag och Andrea gick och tog en dusch och sen la oss och sov i en timme ungefär. Runt 8 ringer grabbarna och be oss komma runt halv 9, men inte förän halv 10 står vi vid deras dörr! :) 
Hos Albin samlades vi alla + 5 killar till där vi åt och drack och förfestade inför hotellet. Väl på hotellet så blev jag och Andrea bjudna in och det tackade vi verkligen inte nej till då det bara var ca en timme kvar tills stängning. Träffade lite gamla kompisar och så där så hade riktigt trevligt!  Efter hotellet blev det sibylla och var innanför min dörr runt 3 den natten. 
På söndag var det uppstigning vid 10 och så var det match som gällde. Matchen slutade 3-3 men vi var lätt värde en vinst den matchen tyckte vi alla! Efter matchen blev det Donken och sen hem! Var hemma runt 9 och sen blev det datorn och sängen. 

Blev en liten snabb uppdatering om helgen <3
Vill passa på att tacka er i mitt lag, vi gjorde en kanon insatts och jag hade mega trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0