Snabb uppdatering

Ville bara säga att jag vill ha fredag till 7 ööööver !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och sen vill jag ha helg nu nu nu nu nu, och den får inte gå fort! Längtar som bara den till helgen  :D


Denna veckan har det varit skola och träning som gällt varje dag bara så ni vet.
Och ni som undrar så har jag fortfarande inte hört något om min telefon så ni som har mitt tillfälliga nummer få fortsätta att höra av er på det tills jag fixat ett nytt SIM.


Som sagt längtar jag till helgen! Jag finns på mobilen om det är något vänner, kommer nog inte uppdatera här så mycket det närmaste. Har haft starka tankar på att lägga ner bloggandet för jag hinner knappt med detta på dagarna ändå, men sen kom jag på att jag kan ju fortsätta och skriva de dagar jag hinner och känner för det.
Ibland är det bara skönt att skriva lite.

Här bjuder jag på en bild ifrån helgen!


Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0