skit.

Bra och bra helg... jaa, tills jag insåg att jag inte ägde min Iphone längre.
Tack så jävla mycket!

Jag orkar fan inte detta!
HELVETE!!!


Jag som kände mig glad igår, hittade Emmas körkort och tog självklart upp det och gav det till henne, och sen efter parken kom Sang och sa att hon inte hade ngn skjuts men kunde tyvärr inte erbjuda skjuts men så fort jag skulle fråga henne ändå och kolla om pappa kunde ta en extra så var hon borta.. och jag som var av med min mobil kunde inte heller ringa henne.
Men hon klarade sig antar jag.


Man kan verkligen aldrig få precis allt. FAN, jag vill ha min mobil.

För övrigt så har helgen faktiskt varit kanon och jag måste säga att jag verkligen gillar er tjejer i RefteleÅs <3



Hittar ni min mobil, så kom gärna med den. I NEED IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0