Onödig skoldag!

Blev lite dubbel uppdatering de senaste två inläggen. Men blev lite mer specifikt i det sista. Dock samma bilder! haha  Ni som vill se fler kan gå in på min FB och kolla :)
_____
Måndag 9/5

Usch min hals, jag blir så trött. Jag som verkligen älskar att prata kan verkligen inte prata som jag vill, det är sjukt jobbigt ska jag säga er!

Idag var tanken att jag skulle ha mitt muntliga i engelska, men min lärare förstod att det nog inte var den bästa idén och skönt var väl det :) 
Idag har nog varit den mest onödigaste dagen.
Började med naturkunskap där vi pratar om kroppen och vi ska inte ens ha prov på detta utan bara prata om det för att det hör till vår utbildning. Men tiden är för knapp och därför kommer vi ej hinna med ett prov.
Sen var det idrott och där kunde jag inte ens vara med pga min hals så fick sitta och kolla på.
Efter idrotten var det svenska där vi bara får sitta och skriva på vårt svenska tal, men ist gick jag runt och plockade papper i klassrummen för att rulla in pengar till klassen (det enda jag känner som inte varit onödigt idag i skolan).
Sen var det engelska där vi bara hade muntligt och jag som inte ens kan pratar en längre tid fick ju bara säga hej och hejdå och så var det slut.
Mitt huvud började dumka och piss efter lunchen så efter engelsan drog jag hem även om jag hade en lektion kvar, men jag varken orkade eller hade styrkan i kroppen till detta.
Så åkte hem och la mig och sov istället.
Det som varit det mest lönande idag var alltså att städa idag! hahha

Men jag har faktiskt varit lite duktig med, har klippt gräset här hemma. Men kan säga att det gick förbannat segt eftersom jag så lätt blir anfådd när jag är sjuk och därför blir allt tusen gånger jobbigare. Kände även att det inte ens var någon idé att försöka träna idag, så skippade det. Men nu känner jag att jag velat, så skönt att komma hemifrån!!

Ikväll blir det nog en film och att knarka halstabletter och hoppas detta hjälper.
Imorgon får vi se hur min dar blir, just nu är den fullproppad till max! Men som sagt, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0