En trevlig helg!

Då var även denna helgen över och studenten närmar sig med snabba steg!!!

I fredags blev det Bio med Hang i Halmstad - Water of Elephants. Den var grymt bra och verkligen värdig att se!
Det var ett tagsen som jag blev så överraskad av en film, dock hade jag inga förväntningar alls på den. Egentligen trodde jag den skulle vara ganska dålig, men som man brukar säga -"Man kan inte snacka om något man inte sett". Därför var jag självklart tvungen att först se den, och direkt när den var slut var mina negativa tankar om filmen som bort blåst.
Det som var lite roligt var att Dea har velat se denna ett tag men jag har bara sagt nej för jag tyckt den sett så tråkigt ut. Denna helg kände jag att jag var tvungen att se den för den helt enkelt bara var tvungen att ses eftersom Dea var så himla på. Men det var väl tur det, att Dea har pratat så gott om hela tiden :)

 

Denna helgen var min jobb helg så självklart har jag jobbat.

I lördags var det jobb, efter jobbet körde Kent oss till Vmo för att träffa pappa på sin invigning för hans nya butik. Var kanske inte det roligaste eftersom jag varit där innan när nästan allt var klart, men träffade lite goa människor där iaf :) Efter många om och men om att dra till Malins stuga med laget blev det tillslut inte det så kvällen spenderades hemma med trevligt sällskap istället.
Idag var det då jobb, men denna dag åkte jag inte med Kent till jobbet utan var tvugen att ta egen bil för jag skulle kunna ta mig till matchen efter jobbet. Det slutade med att  jag fick sluta en timme tidigare och hann komma till matchen redan vid start - Priiiima :)
Det blev tyvärr förlust, men alla (även publiken) var på vår sida och höll med om att vinsten skulle varit vår. Borta laget hade varken något spel eller prat - bara tur! Vi hade otur som ALDRIG fick in bollarna i målet. Men så är det och vi får tagga till nästa!

Nu blir det att skriva mitt muntliga tal i svenska och sen sängen. Fan vad trött  jag är, jag längtar redan till min sköna säng.
Sköt om er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0