En Iphone beställd!

Då ger jag upp. Tror knappast jag kommer få tillbaka min kära Iphone, så har nu bestämt mig och beställt en vit Iphone 4!  Måste ju byta upp sig lite iaf, från svart till vit. haha Ne, men roligare med något nytt. Måste man ändå köpa en ny så ska det också kännas att den är ny! 
Jag hoppas bara att den vita är SNYGG nu och att den är lika snygg i verkligenheten som på bild ;)
Dock är den nog inte i mina händer förän om 2-3 veckor... :(



Var nere och kollade när AIF-Burseryd spelade innan, jäkla vilket skott Jonna fick till (var bara tvungen att tillägga detta)! :D Den matchen slutade 1-1 och jag tror båda lagen var nöjda med det. Det var ganska jämt om jag ska säga vad jag tyckte.

Nu blir det sängen och sen imorgon får vi se hur jag mår.
God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0