Back to school

Kort om helgen.
Åkte ner till Dea i fredags med tåg.
På dagen blev det film och senare runt 6 drog vi till Vanne för tjejkväll. Där blev det mat, spel, film och en massa tjejsnack! GILLART!
Fick ett intressant samtal av Anton den kvällen med, visade sig att han och Viktor hade en kanon kväll. Jag tror vi satt och snackade i 45 min eller något, men Anton kommer inte ihåg ett smack! hahhahaha Så ska det vara  :D
Va hemma runt 2 iaf och då var det sängen direkt!

På lördagen var vi uppe runt 9 för vid 10 drog vi iväg till Helsingborg-Väla för lite shopping! Det blev en skjorta, trosor, skor och lite små saker som jag investerade.
När vi kommit hem därifrån så var det in i duschen som gällde och sen göra sig iordning för 20-års fest!
Det var helt okej, men jag tror jag hade förväntat mig alldeles för mycket av den kvällen. Men som tårta på allt så vann jag bästa utklädnad och fick två cider och choklad för detta!  :D

På söndagen var det match mellan Halmia - GIS som ja kollade på sen fick jag skjuts hem av snälla Jesper!
Väl i Gvd kom pappa och hämtade mig :)

_________

Måndag innebar - back to school!
Jag säger bara, fy fan!
Första lektionen var seg som smör.
Andra lektionen var dock helt okej, men jag var trött så benen vek sig hela tiden på idrotten .
Tredje lektionen hade vi ca 10 min sen fick vi går och äta....
Fjärde lektionen var inställd.
Femte lektionen var matte... ja kan det ens bli roligt??

Så jaa, min skoldag sög i princip!
Men eftersom min engelska var inställd så tog jag och Cilci ett utmärkt initiativ. Vi tog bilen till några ställen i Gvd, och nu så får vi ställa ut vårt smyckesträd på några ställen där vilket är helt underbart! :)

Efter skolan blev det plugg och en springtur!


Nu ska jag  sova var det tänkt.
Skiter i första lektionen imorgon,  orkar fan inte.
Åker till skolan runt 12 ist var det tänkt, men vi får se hur jag tar mig dit...

En bra dag är en dag då du lägger dig med ett leende på läpparna.
God natt världen!





Jag vet vad jag vill, vet du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0