16 Mars

Vädret idag har verkligen gett mig vårkänsla och man kan se nu att sommaren inte är så långt borta som det kändes för bara så där en vecka sedan.
Det är helt kanon att känna, man blir glad ända in i benmärgen!

Idag då...
har varit med pappa hela dagen och den har bestått av att skära, köra och leverera lister för det mesta.
Va hemma vid 6 tiden och då var det bara att byta kläder och ta bilen till Reftele för att träna.
Jag mitt dumme fanskap tog för givet att Malin och Hanna fortfarande var i fjällen så la inte ens tanken på att höra av mig om de skulle träna idag eller ej, så visar det sig att jag har dem framför mig hela vägen ifrån där jag svänger ut ur Anderstorp till träningen i Reftele då!
Fatta onödigt, så gick det med den samåkningen!
hahahaha
När vi kom fram så blev alla tre bara: " Vafan!? du/ni skulle inte träna idag?" och jag frågade varför inte de var i fjällen?. haha
Vilka lyckade människor vi är, men det visade sig att de kommit hem igår därifrån och att de bara tänkt på vad jag och Malin sa senaste träningen... att vi har praktik denna veckan och kommer nog inte hinna träna så de la inte heller ner någon energi på att ringa och höra med mig om jag skulle träna.
Iaf, gjort är gjort och ingen skada skedd! :)

För övrigt var planen inte alls kul att träna på men det gick bra ändå och jag hade trevligt. Var faktiskt första träningen med Reftele sen bytet och det känns bra!!!

Annars har dagen varit bra och imorgon var min plan att ta en sväng till Gvd in till August P och kolla med dem där om stället och även snacka lite skit med Sara:)
Sen på eftermiddagen är det kundbesök i Ljugby som gäller!
Bara för det är praktik så sent så blir det inte någon träning för mig imorgon , buuhuu :(


SOLEN STEEEKTE IDAG! :D
Gammal bild, men solen är den samma ;)


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0