Måndag 28/3

Det märks att man flyttat klockan. Det är så ljust på kvällen.
Men det är bra det, för det känns att våren är på G då!
Idag var det rätt varmt i solen, men jag frös nästan hela dagen ändå. Tror jag håller på att bli sjuk...

Helgen var kalasbra så väntade bara på ngt.
Somnade sent igår och typiskt nog så hade min mobil en dålig dag!
Mobilen är ställt till sommar tid, så den ringde idag vid 05:45 då jag ställt alarm på 06:45?     Måste man stänga av den för den ska fatta eller vad är grejen? haha!
Som tur var så va mamma uppe och kunde hjälpa mig vad klockan va och sa att hon väcker mig kvart i 7 så jag lugnt kunde sova vidare.
Men det var segt och den sista timmen sömn hade jag behövt kan jag säga er.

Efter att jag hämtat Emma så drog vi till skolan. Det var en tråkig dag, då det inte hänt spec mycket men en ganska snabb dag ändå.
Spikade datum för massa prov idag och fick reda på när svenska och engelska nationella ska äga rum. Fy farao säger jag bara...

Sitter här och väntar på alla som skulle höra av sig om att komma och hämta allt de glömde i lördags. Sånt som cider, öl, vin, väskor, kläder... you name it! 
Lika bra ni hämtar det, för här ligger det bara och bli dammigt!  haha ;D 
Nae, om inte Sara hör av sig snart så drar jag på en film. Hon skulle ju fixa sin balklänning idag och tror jag rätt så kan det ta sin tid!  hahah  Vilken sötnooos!


Min bror och jag i spegelhuset för ett bra tagsen.
Jag gillar min bror och imorgon får jag träffa honom igen.
Då tror jag på springning och bugg!


Ha en fortsatt bra dag och glöm inte le!
Ett leénde smittar av sig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0