Lyckad!

Dea anlämde till Anderstorp redan i torsdags, så sen dess har jag umgåtts med henne.
I torsdag efter praktiken blev det Borås med Sandra, Cilla, Malin och Dea där vi kollade på bio - Big mama.
Var hemma runt 12 så var bara sängen sen!

I fredags var det hundpassning och så åkte jag och Dea till vmo för att shoppa lite med Anton, Viktor och Martin då vi även tog oss en bit mat m.m :)
Kvällen blev lugnt och det uppskattades!

I lördags var det full show, ni som umgås med mig vet precis vad jag gjorde denna dag och måste få säga att den var lyckad från start till slut!

Imorse vaknade jag i soffan av Anton och Viktor som skriker och frågar vart alla är och så säger Viktor :nu ska jag hem, Dea kör mig!
haha xD
Så jaa, va bara att gå upp då, äta lite och sen dra på träning.

Annars idag har det inte hänt så mycket, satt och snackade med Dea ett tag innan hon drog hem.
Sen dess har det varit sängen för min del.

Fått öppna dörren för övrigt för folk som ska hämta sina saker som de lämnade här igår! haha

Ses imorgon!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0