En dag på praktiken

Och nu var det en ny kväll.

Dagen idag har susat förbi. Den började som jag skrev sist med ett besök på August P i Gvd, men det slutade inte lyckligt. De tackade nej till att ha vårt ställ stående där så det var bara att säga tack och hej och gå sin väg...
Annars idag var det ett kundbesök på 4 h, jag trodde ärligt att det först skulle bli ett helvete...men ska sanningens ord fram så njöt jag! Det var trevliga människor vi hamnat hos och lika pratglada som både jag och min far och som grädden på tårtan så blev det affär också!
Så där hjälpte jag min far sätta en order :D


Vi kanske skulle ta och fira med en härligt sommar tårta för denna dag trotts allt?;)

Efter jag kom hem från kundbesöket så blev det att söka till högskola!
Nu blir det sängen, imorgon väntar en tåg tur till Dea för sen fest hela helgen med en härlig shopping hoppas jag på! :D
Nattinatti kära vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0