Dagen går och dagarna har passerat.

Snart är första veckan av praktiken slut och det känns bra, även om det inte verkar krävande så är det de.
Jag är alltid helt slut när jag kommer hem på dagarna, men det är väl bra det?
UF-mässa till helgen, samtidigt som jag längtar så vill jag inte alls dit. Det är så himla mycket som ännu inte är klart, baaajs!
Men det brukar lösa sig, och det kan inte bli mer än skitdåligt! haha .
Imorgon blir det lunch med tjejerna inför det sista och praktik till kvart över 6. Sen är det FULLTÖS vill jag lova!


Förresten, vafan kom snön ifrån?
Igår var det ett helt gudomligt väder och idag snöblask!? 
Tack för den!




Jag vill ha sommar!
Sommaren -11 ska bli BÄST!

____________

Jag tror på att allt som sker och händer har en anledning eller förklaring, vad tror du?
Jag känner ändå att det är väldigt mycket som tyder på det.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0