Big price!

Sitter på tåget nu mot Halmstad. Jag är riktigt förvånad över hur billigt det blivit att åka tåg, förr låg summan på 105 kr då nu samma sträcka bara kostar 61 kr. Det är ju kanon! Första gången trodde jag att jag bara hade tur och att det på något sätt bara var en engångssumma, men icke. Från och med nu är det 61 kr som gäller! :) Det är ju billigt och bra! Har alltid tyckt det är tråkigt att lägga 100 kr på en tågresa, tåg är tråkigt att åka därför har det alltid blivit bil nästan. Men nu är det ju mycket dyrare för mig att åka bil än tåg, självklart kommer jag ta bilen se gånger jag får ta den, men det är bra att veta vad det kostar! Ekonomin är inget att leka med :( haha! Nu anlände vi till Landeryd precis, så jag borde sova lite så jag orkar med dagen. Blir gym nu på dagen och Tjejkväll på kvällen :) Vill för övrigt passa på att meddela att det går bra för Smycka UF! Beställnig efter beställning rullar in :) LIKE IT! Ha det fint i helgen, för det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0