1 Mars

3 månader kvar tills jag springer ut ur skolan!

Jag vet att jag är grymt seg på att uppdatera här just nu, men de är något hela tiden så då får detta komma lite i andra hand. Jag ser att ni är några som är inne här varje dag och ledsen att jag är dålig på uppdateringen, men jag gör vad jag kan! :)

Såå, mitt liv...
Det rullar på och jag mår faktiskt riktigt bra. Dock är det ganska mycket i skolan och skit som pressar en, men så länge jag tränar och inte är helt sysslolös så är det ingenting att klaga på!  haha
Tur det väl!? ;)

Som jag sa, det är väldigt mycket nu. Antingen är det plugg, träning, kurser, praktik eller mycket med UF:et. Alltid är det något, men det är roligt. Blir så lätt rastlös och hatar att sitta still!


Det är förövrigt bra att ni påminner mig att uppdatera här!
Annars glömmer jag kanske (A)
....

Nu ska jag göra lite mat så jag får lite i magen, PUSS !




Gick igenom massa bilder igår och hittade denna, inte direkt tagen nyligen!
haha  :)  <3
Ca 3 år gammal skulle jag tippa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0