Lite uppdatering :)

Ledsen att jag varit så seg på att uppdatera, men för er som känner mig är det förtillfället lättast att bara gå in på min FB och kolla mina bilder där och liknande för att se vad som händer i mitt liv.

Sen jag var här senast har jag varit i Ayia Napa:


London:



Därefter har det varit midsommar, firad med underbara vänner. :)  Tyvärr har jag inte lagt över bilderna på datorn från kameran ännu, haha!

Efter midsommar så jobbade jag en dag sen dess har jag bara varit i stugan. Här har det blivit endel utekvällar, bio, promenader, grillningar både på stranden och i stugan, sol&bad, shopping och självklart träffat endel vänner :)


Ikväll lutar det emot att det blir en utekväll i Båstad, men vi får se när kvällen närmar sig.
Imorgon däremot är det Liseberg som står på schemat.
På onsdag är det lugnt, det enda jag har planerat är bio - Super 8.
På torsdag bär det av hem för att packa och sen på fredags morgonen åker jag med laget till Åhus där vi stannar tills på söndag.
På söndag blir det att träffa Sara eller dra ner hit igen redan då.



För er som inte heller vet så har jag sökt jobb om man inte skulle komma in på högskolan!



Det var lite ifrån mig, för er som är nere i Halmstad - Hör av er så kan vi kanske ses! :))
Puss / S

______
Saknade är enorm och tankarna är alltid med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0