trött på skolan.

Började med tandläkaren imorse som gick helt felfritt! Inte en enda anmärkning sa hon, allt var prima.
Efter tandläkaren så drog jag hem och sov igen för det inte var lönt att åka till skolan för en halv lektion och sen 2,5 h håltimma. Så jag stannade hemma i min härliga säng!

Efter jag ätit och gjort mig iordning så tog jag bilen runt 12 och körde till skolan. Det började med en handelslektion och sen efter det va det dubbellektion i Boll&Racket.

Dagen gick hyffsat fort, efter skolan drog jag till Vmo där det var dags att fira min brors tjej som fyller år idag. Grattis till henne!
Sen var det buggkurs som stod på schemat. Det var ganska drygt i början eftersom det var alla grundsteg och de som jag redan kunde, men när de väl började komma igång så var det helt okej. Vi får se hur det blir det det! :)

Nu vill jag sova och gå och dö!
Natti natti.
_________

Allt har med styrkan inom en att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0