Snart är vi framme :)

Dagarna bara rullar iväg. Redan onsdag och idag stod det skolan och klippning på schemat.

Kl: 08:40 satte jag mig i bilen, hämtade upp Malin och Emma och åkte till skolan.
Började med Handel, där vi fick jobba på vår monter i UF:et. Efter det var det svenska och lunch. Efter lunchen var det engelska och sen matte. Det kändes aldrig som att denna dag skulle ta slut, men så småning om så gjorde den det.
Efter hemskjutsning för Malin och Emma så drog jag till frissan. Det kändes helt sjukt att åka till en frisörsalong, eftersom jag bara klippt mig hos min Granne Michaela i 2 år tillbaka så kändes det lite konstigt. Men jag blev grymt nöjd iaf, nu ska jag bara ta tag i saken och gå och beställa tid för slingor med. Det glömde jag innan! haha Så typiskt mig!

Nu sitter jag här vid datorn och måste när som börja plugga så jag får något mer gjort idag.
Imorgon väntar praktik.

Take care <3
_____________
Man önskar samtidigt som man inte önskar.
Man är glad samtidigt som man inte alls är glad.
Man vill något, men tvekar.
Såå onödigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0