Nu säger jag god natt.

Skulle du vilja veta min högsta önskan? Skulle du vilja höra min största rädsla? ... Det finns mycket man ångrar, mycket man önskar va ogjort eller önska man kunde spola över. Det är i nuet vi lever, det är nu vi kan göra våra val och det är nu vi får välja att göra rätt för oss. Jag hoppas ni alla gör vad ni kan, man får inte tusen chanser. Har man bestämt sig för något så är det sällan man ändra sig, men det finns undantag. God natt och hoppas ni drömmer de finaste drömmarna. För det ska jag, och min högsta önskan är det jag drömmer om. Dag som natt. En dag, en dag. Vi lever bara en gång, gör det du tror på och gör det som känns mest rätt. Gör du det finns det inget du senare kan ångra. Då vet man att man gjorde det man kunde och kan då vara nöjd med sig själv. Det finns val vi inte vill göra, det finns saker vi inte vill uppleva. Men kom ihåg att alltid göra det som känns mest rätt för dig, för oavsett vad så är det dig själv du ska leva och stå ut med resten av ditt liv. Jag måste klara att leva och stå ut med mig själv. Tro på mig själv och gör det helhjärtat. Sist men inte minst, tänk på dig själv i första taget för du måste vara rädd om dig. En gång älskad, alltid älskad. <3 Ingen kan ändra på det förflutna, men vi kan bestämma framtiden. Det som du bestämmer nu kan påverka hela ditt liv. Väljer du rätt här i livet, så kan du komma långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0