Matte C nationella, kap 1&2 - check!

Denna dag har samtidigt gått fort som den varit riktigt seg. Dagen började med nationella i matte, skulle jag då gissa så tror jag ett G. Men som sagt så kan man ju aldrig veta säkert :( Provet som vi fick tre timmar på oss att göra gjorde jag på 45 min, även om det låter sjukt lite så kände jag att jag verkligen va klar då. Efter jag ätit var det engelska och sen matte. Vem orkar ha en matte lektion på 1,5 h efter att man haft ett nationellt prov på morgonen!? Ja, det är sjukt! Efter skolan skrev jag klart mitt argumenterande tal som jag ska ha på onsdag eftersom jag inte har någon chans att fixa det imorgon! Haha. Klockan 5 idag begav jag mig till Matilda för att möts upp henne och sen vidare till yoga! Det var hur skönt som helst, men tyvärr inget för mig tror jag. Det var för mycket sitta ner och göra några andningsmetoder!? Iaf, tror inte jag går dit ngn ner gång. Annars har kvällen varit lugn och imorgon fortsätter skolan som en vanlig tisdag, har 2 h håltimma :( Inte alls roligt, men får ägna tiden åt att plugga på mitt älskade engelskaprov! Fyy för engelska. God natt med er :) We belong together.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0