Fullspäckad lördag

Det jobbigaste med att komma igång med skolan och allt nu är att jag fullständigt vänt på dygnet.
Skulle upp och jobba idag, men somnade inte förän runt 4 och försov mig! haha Som tur var så hann jag till jobbet 5 min innan det öppnar, men brukar vara där 45 min innan!  Menmen, sånt händer. Inte direkt någon skada skedd :)
Det var knappt något folk alls fram tills klockan 12, då det helt plötsligt var ganska mycket. Alltid bäst när det är lagom med folk, precis som det var idag efter 12 :)

Har städat hela mitt rum efter jobbat, noga!
Och jag är grymt stolt! Tog även vissa lådor.
Nu måste jag göra mig iordning för här ska det firas miiiig!  :D


På julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0