FUCK THAT!

Första skoldagen avklarad och känner redan en enorm press!
Det är böcker som ska vara utlästa och det är prov på gång och all shiiit..


Det är denna veckan allt börjar, mitt schema är nästintill fullt från tisdag - söndag eftermiddag. Fy helsike säger jag!
Imorgon bitti är det tandläkaren som gäller, ska dra till Vmo senare så får se om jag skiter i hela skoldagen. Inte så pigg på att gå till skolan för två meningslösa lektioner.

Är iaf stolt över mig idag. Tog tag i min praktik så nu var det avklarat och det blir två olika praktikplatser i veckan!  LIKE IT!!!
Tänka sig att jag bara ska gå i skolan 3 av 5 dagar denna terminen, det känns helt underbart och jag har en perfekt förklaring till varför. Men den får ni undra över, haha!



Pratade mycket om karnevalen, studenten och balen idag och även om vad som händer efter gymnasiet. Allt känns så overkligen och skrämmande. Men det är snart och det är enligt mig då livet börjar. Vissa dagar längtar jag som bara den och andra vill jag inte alls gå ut skolan och ta studenten. Det är 20 veckor kvar och 142 dagar eller va det va Paulina sa idag! hahaha
Det låter möjligtvis länge, men det kommer kännas som om det bara gått en månad när man väl nått till studentdagen kan jag tänka mig. Shit, 19 år redan och om mindre än ett halvår ska jag börja jobba och ingen mer tvingad skolan. It's siiick!
___________________________

Jag önskar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0