Beslutsångest!!!!

Som jag skrev innan så var jag ute och sprang innan, med laget. Det var hur skönt som helst. Jag längtar verkligen till nästa gång jag kommer ut i friska luften igen! 
visst är det jobbigt och alltid lite segt innan man väl kommer ut, men väl ute är det underbart och väl hemma är det obeskrivligt skönt!
Tänk att träning kan få en på så bra humör!? :D

Imorgon är det skolan igen - kill me!

Men på kvällen bär det av till Vmo, undra vad jag får lära mig denna gång!?  haha :)

______________

Ta vägen som känns bäst, även om det är den längsta.

Jag vet vad som är det bästa nu, jag vet vad som känns bäst nu...men är det de rätta i slut ändan?!
Ingen har svaret, det gäller bara att våga och ta riskerna.
I fucking hate this...

Det är i tusen bitar. Det kan inte finnas något rätt och fel, bara saker som känns bra och dåligt.
Dörren är inte låst, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0