Jag fruktade denna dag, jag trodde jag skulle hata vad som komma skulle. Nu är den här, men jag känner ingenting av det.

Jag trodde jag skulle må enormt mycket dåligare än vad jag gör. Jag trivs inte med det, jag acceptera det inte, men jag kan leva med det utan att må speciellt dåligt av det. Det bara äckla mig på något vis...Skönt för både dig och mig iaf, du slipper mitt prat och du kan tänka på ditt nu och jag slipper gråta över detta. It's over, nu är det upp till framtiden vad som händer och sker. Vi kommer alltid finnas i varandras hjärtan<3  -- Om jag fått en bättre förklaring och fattat den och fått mig att se det på ett annat sätt hade jag kanske sett allt med andra ögon och accepterat det mer. Men det finns varken någon förklaring eller något förstående i detta. Like it or not, life goes on. /- jag har inte förstått varför du, varför just du?! Men jag tror på att allt som sker och händer har en mening och förklaring. Det måste det ha och jag kan inte säga att jag gillar allt, verkligen inte. Men pga detta kan det bli ngt bra. Det vet innersinne vi båda :) Ta hand om dig! Vi ses snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0