9 Aug

Ibland kan man vara sjukt nere, men när man tänker efter så är det så mycket mer saker som gör en glad än ledsen! :)
I helgen fick jag le ngt fruktansvärt, började nästan gråta av glädje. Glädje är ju underbart! ;D
Igår köptes det en lägenhet med :D:D  Så nu har man en lägenhet att bo i från och med nästa vecka. Dock ska det bytas kök, målas om och slipas golv innan jag flyttar in helt och hållet.
Ibland löser sig allt helt utmärkt alltså :) 



Idag var jag med Hang, det blev ärenden i Gvd och Anderstorp, film och en runda ner till Rosa för att träffa Kosta :)
Imorgon är det jobb som gäller.

Även fast jag bara ska flytta till Halmstad så känns det som jag ska flytta mycket längre bort, känns inte heller som jag kommer träffa alla kompisar igen men självklart kommer jag träffa de som vill fortsätta hålla kontakten :)

God natt med er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0