I do it because I can.

Idag var jag enormt lat, låg i sängen tills 5 minst och kollade på Glee. Eftersom jag jobbat endel denna veckan, många fler timmar än jag brukar, så är jag ganska trött. Men det är konstigt, ju längre man ligger i sängen ju tröttare bli man. haha!
Anyway, den efterlängtade Sara stod utanför dörren runt halv 7. Hon är verkligen en sån genomgo tjej, så lätt att skratta med, prata med och bara helt enkelt va med. För mig och Sara var det bakning som stod på schemat - chokladmuffins, yaaamii! :)  Sara som ville ha glasyr på muffinsen ville göra en som hon bokstavligt talat älskar, men går inte riktigt som hon tänkt sig. haha
Slutar med att när hon tror hon är klar så smakar det BARA mjöl och kakao så jag tyckte vi skulle hälla i lite andra ingredienser. Stolt sagt så slutar det inte så illa och visst var den ätlig, men ingen av oss ville direkt ha det på muffinsarna så det åkte direkt ner i diskhon. :)   
När muffinsarna var klara satte vi på lite 90210, vilket ingen av oss innan någonsin sett. Det visade sig faktiskt vara riktigt bra och jag kollade faktiskt på ett avsnitt till efter hon gått trotts att det är min jobbdag imorgon och jag ska upp vid 6. Men har man väl börjat är det såååå svårt att sluta, hihi! 

Tack för en trevlig kväll Sara! <3 



För övrigt så tror jag att flyttångesten börjar komma till mig, speciellt efter att mamma började prata om renoveringen av köket och allt, men nu måste jag tyvärr sova. Ni får kanske höra mer om den imorgon...eller någon annan dag :)

God natt med er alla, sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0