5 April 2011

Dagen började med naturkunskap, vilket var det absolut onödigaste på länge. För när det var inte många på lektionen idag, vilket gjorde att Thomas (vår lärare) tyckte det va onödigt att ta upp det med människan (som var tanken) så han gav oss lektionen på oss att plugga inför provet som är nästa tisdag.
Det var det onödigaste!  För min nästa lektion började inte förän kvart över 12, så jag kom till skolan 8:15 för att plugga på ett prov som jag lika väl kunnat göra hemma och sen sitta i skolan i 2 h för nästa lektion.
Men så är det.
Vid 12 drog jag och Cilci på mötet i samlingssalen för studenterna. Det blev ju saker planerade, men tog ganska mycket onödig tid! haha  Men som sagt så kom vi iaf fram till saker! :)
Senare var det idrott. Var riktigt kul idag på idrotten, dock var det grymt jobbigt. Jag var med Nerma, Johanna och Sead och vi var ett bra lag! Sead var en riktigt peppningsman! ;) hahaah

Efter skolan blev det klippning. Så himla skönt att ha blivit av med allt det slitna och ha ett lent och mjukt hår! :)

Nu är det plugg som står på schemat!


Pusss! / S


Jag begriper mig inte på de, kommer nog aldrig någonsin göra det heller.
Men det är väl bara att lägga det bakom sig och se framåt?
</3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0