Kort, intensivt och rörigt!

Min tid och ork räcker knappt till, till att skriva här! Det är verkligen något hela tiden.
Men tänkte dra lite kortfattat om de två senaste veckorna.

På lovet bestod dagarna mellan mån -tors av jobb, träning, (bugg på tisdagen). På fredagen var det match, kommer dock varken ihåg hur det gick eller vilka vi mötte ?!  På lördagen jobbade jag till 2, sen drog jag med Dea och Ida till Falkenberg för att träffa Em och Em! Där spenderade jag även natten så var inte hemma förän på söndagen.
Denna veckan..
Måndag var det seriepremiär mot Hovshaga! Och vi, RefteleÅs tog med oss 3 poäng hem :D  4-1 till oss!  NICE!
Sen tror jag inte att jag gjorde så mycket mer den dagen.
I tisdags började skolan igen och första lektionen var det prov, och det kändes helt okej :) Sen gick dagen fort!
I ons och idag var jag på Borås djurpark med Naturkunskap B klasserna. Det var helt okej, men skulle inte solen synts till så hade jag fasen tagit tåget hem direkt typ!  haha
Vår guide var inte den roligaste, men ibland försökte han skämta och då blev de så dåliga så man skrattade över det! haha :)

Annars i veckan har jag även tränat flick-laget här nere på AIF, kollat när AIFs damlag mötte Gnosjö och även tränat själv! :)

Imorgon är det Halmstad som står på schemat!

Nu är det tv och sängen som väntar, och skulle inte sitta fel med....!  
God natt :)
Puss S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0