13/4

Direkt när jag vaknade idag tog jag telefonen, letade upp Dea och ringde! :)

Nu är jag dock inte så duktig längre...haha!
När jag kom hem ifrån skolan var jag så fruktansvärt trött men bestämde mig för att öppna häftet som är till nationella imorgon. Kom inte ens halva sen ligger jag på stolarna i köket och "vaknar" till av att jag rycker och nästan trilla av stolarna! haha Smarthead...så går in till min underbara säng och slocknar på 2 sek.... nu två timmar senare kom jag upp och jag är ju inte allt för bra just nu. Hur fasen har jag tänkt att jag ska sova inatt?
Imorgon är ju den dag jag måste vara riktigt på bettet och klipsk i huvudet!!!

Aja, det får gå som det går.
Har en till sak att berätta. För över en veckan sen nu började jag gå in på gymmet på träningarna för jag är skadad och jag känner att det var något för mig! Dock är det surt nu för när vädret är fint vill man ju vara ute!?
Så bara blivit av två gånger... men bättre än ingenting.
Nu har jag och min kära syster gjort upp ett schema för oss då vi ska göra armhävningar och sittups varje dag. Jag känner mig så klen i mina armar och känner att jag behöver starka upp dem, så därför har vi bestämt att göra detta fram till vi sluta skolan, alltså 7 veckor framåt. Dock är det inte många av varje, haha men bara så man känner att man är lite duktig! Men vi får se hur länge vi klarar, men är man två är allt så mkt enklare! :)



Blev ett break här med uppdateringen! Malin hörde av sig och frågade om vi kunde åka ner till Ica och köpa lite att ha till imorgon. Så gjorde det och kom hem precis nu ifrån Ica!  haha
Det blev en banan och drickyoughurt!
Nu är det snart duschen som gäller, men först lite träning! :)
______________________________


Det är så lätt att säga att man må bra, det är så många som säger de mår bra men inte gör det innersinne. Sånt mår jag så dåligt av, jag vill kunna hjälpa till och se om någon mår dåligt. Men lättare sagt än gjort.
Jag själv tycker att jag mår som jag förtjänar för det mesta, men förtjänar jag detta?
Jag önskar jag hade det lättare att somna på kvällarna...för vissa kvällar kan verkligen ta kol på mig. Så gott folk, är det någon gång ni ska smsa mig så gör det på kvällarna mellan 10 - 11 och håll på tills jag somnar så jag tänker på er och smsen och ingenting annat! (bara för detta kom jag på nu att jag lovade att smsa två vänner om en sak ikväll! haha )
Nej, men hur ska man göra... det är så mycket svårare än man tror. Jag får bokstavligt talat P A N I K snart. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vill så gärna säga och berätta precis ALLT, men jag kan inte jag tror inte det funkar så och jag ser inte att det kommer lösa någonting...
Men jag hoppas att jag snart kommer göra det ändå, trotts att jag på sätt och vis redan gjort det en gång innan... Men två försök är bättre än ett, right?
Spola fram mitt liv ett halv år och låt mig sen bli medveten igen. Jag vill det, vill det nuuu...

Took the wrong road, but continued in the same direction. And here I'm, feeling like this...
I miss it alot.
I'm just waiting for a sign, a big one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0