Tiden går så fort

Blev en lång kväll hos farmor som fyllde 85. Hemskt vad alla blir äldre, satt och prata med Elin under maten om lite personer och jag gissade på att de va runt 8 år nu (inte träffat dem på länge), visade sig att de fyller 13 iår!  Man bara, hallå!? Vart fan har tiden tagit vägen?
Anyway, min farmor är ändå hyffsat pigg. Visst är hon inte som hon var för ca 1 år sedan, men hon kan iaf vara med och är uppe och går. Jag älskar min farmor!
Vet ni vad hon sa idag?
Att jag är det sötaste barnbarnet hon har! :D  Den ni! haha

Bilder från ikväll ligger fortfarande på mobilen och orkar inte lägga över, få komma upp en annan dag.

Nu ska jag läsa lite sen släcka lampan för att sova. Tack för idag allesammans!

Imorgon är det nya tag :) 
Träning och sen kanske träffa Sara.
Puss på er!

____
Det är när man hittar gamla saker som man bli påmind och längtar tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0