Ny vecka

Det är loooooov !!  och jag jobbar på förfullt!
Går upp idag och åker till jobbet och se det fina vädret!  Jag som velat vara ute och sola, men när jag kommer dit ber Clas mig att gå ut och plocka skräp på parkeringen!?  I vanliga fall hade jag bara kollat snett på han och gått där ifrån typ, men idag tackade jag glatt ja och tog med mig en handske och sopsäck ut och började städa! haha Jag höll dock på att dö och varme och hade smink på mig :( Men det var så skönt så när jag var glad bad jag om att få gå ut och sopa med xD hahaa !!
Det fick jag! :)
När jag senare på eftermiddagen sitter i kassan så kommer Totte, han bara : Kul att sopa eller? :) 
Hahaha, jag sa att det faktiskt var det och han trodde nästan att det va det. Då hade han alltså sett mig gå där och sopa ifrån hans jobb ;)
Dagen gick förövrigt fort och när klockan slog sex var det dags att stänga butiken och sen sätta sig i en bil till träningen. Sara Persson va så snäll att hon körde mig ända till träninger, tack Sara! :) 
Eftersom det var träningsläger i helgen så körde vi en lugn träning idag. Det blev dock lite springning och så, men mesta dels så spelade vi fotbollstennis och fotbollspingis. Det var en trevligt träning med mycket skratt :)
Tränade i bara shorts och t-shirt idag, man kunde nästan tro att sommaren har kommit på riktigt nu! :)
Sommmmmar <3



Nu ska jag gå och packa till imorgon! 
Ska på buggkursen direkt efter jobbet imorgon så måste packa så jag kan göra mig iordning hos min kära broder innan buggen! 

Nej, nu ska jag äta upp det sista av mitt godis och sen blir det nog lite lätt träning med min syster och sen ska jag lägga mig i min underbara säng för jag väntar mig en lååång morgon dag.

Puss S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0