Min helg

I helgen kändes inte sommaren långt borta.
Det var brillor och inte några jobbiga och tjocka jackor som gällde + converse. :)

I fredags åkte jag och plockade upp min kära vän Anton och sen begav vi oss till Halmstad. Började med att åka till Em för att säga hej, men de skulle till skolan sen så  jag och Anton åkte in till stan. Den söta killen hängde först med mig för att sy upp min klänning och sen gick vi på stan och shoppade! Han hittade en skjorta och en t-shirt. För mig blev det doftljus och studentklänning. Vad jag letade efter en studentklänning, men tillslut så! :)
Andrea kom in till oss efter att hon slutade skolan, då gick vi till Sandys för att ta oss en matbit. Det blev varm pasta med currykyckling för min del.
Denna dag hade vi ett himla velande om vad vi skulle göra på kvällen, men jag och anton stod fast för bio! Då uppstod nästa fråga, vilken vi skulle ta : den vid halv 4 eller hoppas att Viktor kom på kvällen och ta 9 bion så han med fick se !?
Vi valde att ta den sena, men det var inte förän senare på kvällen som Viktor kom iväg!
Viktor skulle komma lite innan 9, vid tjugo över kommer han!  haha
Så filmen vi tänkt att se gick inte, därför fick det bli Sucker Punch. Kan inte påstå att det var den bästa jag sett, men den gick absolut att se.
Efter filmen drog vi hem till Dea. Klockan var runt halv 12 så vi gjorde oss iordning för sängen och låg och pratade sent in på natten.
Dagen därpå (lördag) gick Dea upp runt halv 10 men vi andra kom inte upp förän halv 1 ungefär. Vi tog en slappar dag, det var runt 3 som vi började göra oss iordning. På kvällen blev det Thai mat och discobowling!
Kvällen blev riktigt lyckad och jag hade superkul :) När vi kom hem var Anna och Janne uppe så de tog fram massa dricka:O  och så fortsatte vi där! haha Det blev även en runda ner på stranden :) Så hiiimla fint!!

På bio i fredags

Viktor och Anton - My thai!

Viktor, Andrea och Anton - Ni är uuunderbara! :D Hemma hos Dea.

Anton och jag på bowlingen :)



Imorse när jag vaknade fick jag panik! Hade lovat att vara i Ås vid 2. Försökte komma undan de och Viktor, Anton och Dea försökte hålla kvar mig, men jag var verkligen tvungen att gå så tillslut fick de släppa mig. Jag är så seg så slutade med att pappa fick möta upp mig i Reftele med alla saker.
Det var match som gällde mot Bor. Vi spelade för mesta dels väldigt bra. Matchen slutade 6-3 till oss då vi tappade riktigt mycket i slutet. Jag lyckades göra ett mål tillslut efter mina missar! hahaha
Bollen kom en meter ifrån mållinjen, och då kommer jag där och slänger mig för att skjuta den i mål... nej men jag kommer under den på någotvis och skjuter över... fan vad arg jag blev!  hahaha
Huvudsaken va iaf att vi vann! :)


Nu är jag städ sugen + suger på att gå ut i det fina vädret! Så får se vad det blir av kvällen :)
Jag älskar sådana här helger, att få umgås med helt underbara människor som jag verkligen älska och sen får ut och springa i det härliga vädret och bara ha kul! Det är när man kommit ut på gräs på fotbollen som man känner hur kul det är och samtidigt få känna solen steka!  :)
Puss S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0