Lärorik söndag

Då var Stockholm-Båstad slut.
Har ärligt inte kollat på det innan, men det är ganska underhållande märkte jag nyss! haha
Iaf roligare än att plugga, jag hatar engelska.

Idag har jag tränat. Det var helt underbart, vädret har idag varit helt underbart. När jag kollade på termometern så stod det som mest 18 grader!  Det är såna här dagar då sommaren känns nära, hoppas bara att de håller i sig till helgen för då jävlar ! :D 
Tråkigt bara att jag är skadad och inte kan träna som vanligt, men är snart ute på gräset igen! Så länge jag tar tag i saken och ha mitt skydd på mig så kan jag göra det mesta utan att få ont.


Idag blev jag riktigt jävla sur också, men tänker inte nämna här varför men tycker bara ni ska veta det. Fy fan alltså!!!!



Nae vet ni vad, nu ska jag fortsätta att plugga.
Imorgon är det en ny dag och jag hoppas på en bra och härlig dag imorgon!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0