Jag bjuder

Tisdag... känns som helgen aldrig kommer komma. Det går riktigt sakta, men så är det alltid när man längtar.

Idag har jag inte mycket spec att berätta. Skolan var som vanligt.
Jo förresten, hade idrott idag och fick bandybollen PRECIS på högerbröst, trodde jag skulle börja gråta först alltså! shiiiiit!!!
Som en vanlig tisdag var det buggkurs som gällde, men idag var det faktiskt ovanligt kul och gick riktigt fort! Synd att det inte är så många gånger kvar nu bara.


Ni ska få en låt av mig att lyssna på. Denna låt lyssnar jag nästan på varje natt precis innan jag somnar.
Vet inte varför jag gör det, den är helt enkelt först på min sprotify lista och då blir det så att jag lyssnar på den + några till, sen den igen och så stänger jag av! haha



Här har ni två till som jag gillar:





Vet att de är gamla, men jag gillar dem! :) 
Jag är en sån människa som lyssna på en låt i månader och älskar den till 1000! Sen byter jag till en helt annan! haha

Hur ska en person kunna veta allt?
Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0