En vecka närmare!

Jag ser att lite folk varit inne här, men då sett att jag inte uppdaterat ngt. Tråkigt för er :( haha! Skämt och sidor, ibland är det tyvärr mycket att göra och skriva här är inte det jag prioterar när jag har ont om tid, men det förstår även ni med :) min vecka har varit kanon och jag hade verkligen önskat att detta lov kunnat vara lite längre. Imorgon är det sista dagen och då är det ändå match så blir inget sovande eller liknande ändå, och så prov på tisdag. Men vad kan man begära? En veckas lov är inte dåligt! :D Klockan slog nu 00.00 och jag hade tänkt att gå och lägga mig. Datorn är redan avstängd så skriver från mobilen nu. Jag får berätta om min vecka någon annan dag. Är alldeles för trött nu och behöver få lite sömns. Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0