En fin dag!

Som en vanlig måndag så var det skola idag. Min tredje lektion var inställd, men annars var allt som vanligt.
Var hemma lite innan fyra och tog lite mat.
När Elin var hemkommen tog vi tag i saken och gick ut och sprang! Riktigt duktigt av oss, men det var inte direkt ngt plåga. Vädret är ju som gjort för att vara ute och man kan inte sitta inne sånna här dagar.

Efter springturen blev det duschen och sen CYKLADE jag upp till Matilda. :)
Eftersom jag absolut aldrig cykla så kändes det allt lite konstigt, blev trött efter 2 sek!!? Men hur jobbigt det än är så är det så himla skönt när man kommer i en backe och bara få glida ner och känna vinden i ansiktet.

Visst blir man glad när det är sånt här väder? Man blir positiv till precis allt, glad och vänlig!:)  haha
Det är som om en ny själ väckts i en eller något liknande, som om det är ngt som ligger inom en hela vintern men tillslut kommer fram tillsammans med solen. Det är enormt svårt att förklara, men precis en sån känsla får jag och den är helt obeskrivligt underbar! :)
Men kanske är så här glad över andra saker med(A) , men vem vet!  haha

Jag sa till mig själv att plugga idag, alltså sätta mig ner och läsa klart en bok ifrån engelskan som vi har fått. Men tror ni det blivit något av det?  Självklart inte! Här sitter jag och klockan har slagit nio, jag har alltså precis öppnat boken och läst 2 sidor, hur dålig får man vara på en skala 1-10?
Men konstigt nog bryr jag mig inte just nu, är så fruktansvärt glad och lycklig!  :)



Nu är iaf tanken att jag ska ta tag i läsandet lite och sen väntar sängen.
Förresten, inatt. Det kändes som jag typ fick sova ett helt dygn?  La mig runt halv 11 (går aldrig och lägger mig så tidigt och verkligen släcker lampan), dock hade jag musik i öronen och vaknade någon gång pga musiken. Men när den var av så vaknade jag bara ca 2 ggr och undrade när fasen jag skulle gå upp egentligen och om jag försovit mig? Men icke, någon timme kvar båda gångerna. Tråkigt nog gjorde inte det att jag var piggare i skolan för det, men det kändes iaf som jag fick den sömn jag behövde. Varför jag skrev detta var att jag ville komma till det att jag planerar att göra samma sak, inte att vakna så där, utan att gå och lägga mig i tid och vakna upp utvilad!

Så jaa, hej då på er så ses vi snart igen!
I love this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0