Bra dag men otur!

Det var helvetesskolan idag som bestod av fler timmarshål för lärare inte kan ta sig till skolan!?  hahahh
Menmen, det har sina fördelar med :)

Efter skolan hann jag sova i ca 30 min, sen drog jag iväg på möte till AIF. Trotts att jag inte spelar där längre är det okej att jag är tränare där ändå (super bra!) :)
Hann vara med på ca halva mötet, sen var det träning som gällde i reftele.
Jag mitt dummefan skap skada ju foten redan efter andra övningen. Hur lyckas jag, precis denna skit hade jag för lite över ett år sedan och har nu inte känt ngt av det på månader! Naee, men då lyckas jag ju skada den igen-.-
Men jag har bara mig själv att skylla, jag äger skydd som jag ska ha på fotledarna för att förebygga om sånt här skulle hända, men dum som jag är så hade jag inte på mig dem idag!
Så nu sitter jag här med en bultande fot och kan inte ens sitta, gå eller springa som jag vill. Baaaajs!
Men brukar gå över fortare än man anar. Hoppas bara att jag kan spela lite vollyboll imorgon på träningen så jag får lite roligt!
Efter jag skadade foten på träningen så var det ingen idé att fortsätta, gick varken springa eller ens skjuta en boll!?  Så jag fick gå in till Malin F och Alek som var i gymmet och gymma med dem. En sak kan jag säga er, Alek är grym! Hon är en riktigt träningsmänniska + en super bra coach! Jag ska fan anställa henne som min privattränare!  (kommer dock ångra detta imorgon säkert, för då kommer jag nog knappt komma upp ur sängen pga all träningsvärk!!!!)  hahaah !

Nae, jag känner mig duktig idag!
Tagit tag i träningen nu och det gillar jag STARKT! :)

Måste bara ta tag i plugget nu med, sen är allt priiima :)

En gammal bild, jag och Andrea<3
Min allra finaste vän!

Blev en lite kort uppdatering!
God natt vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0