we're stuck where we are

Söndagen är här och en yttligare helg är över.
Fattar inte att helgerna ska gå så himla fort!
Det är ju helgerna som är de bästa och då man verkligen har tid att göra saker.
På vardagarna blir det bara plugg, plugg och plugg.

I fredags gjorde jag knappt någonting, satt hemma och hade det skönt!
I lördags drog jag till Halmstad. Gick på stan med min syster och så springer vi in i Felix, hur stort är det på en skala lixom!?  Så, han hängde med oss in för att äta på donken. Snäll pojk det där!!
Efter det så drog familjen hem och jag fick gå runt på stan och vänta på Dea som skrev högskoleprovet, dock behövde jag bara vänta ca 10 min på henne, haha!
Efter hon ringt, så åkte jag och hämtade henne vid högskolan och sen vidare hem till henne.
På kvällen var det hemmafest för fulla muggar!
Jag och Andrea som var helt genom lama körde på näst intill vardagskläder, hahaha! Goo oss :D
Men det var ingen fara, vi blev två i gänget ändå. Det blev en bra kväll men dans, kortspel och sjungande!
I söndags, vaknade då upp hos Andrea. Gick upp runt halv 10. Dock sov vi bara ca 6 h, men det fick duga för jag var tvungen att ta bilen och dra mig hemåt!
Var innebandy  i Töråshallen som väntade, lite roligheter för dam- och herrlaget i AIF. Det var skoj, men shiit vad trött jag var efteråt. Mitt lag blev tillslut tvåa och jag gjorde 3 mål mindre än killen som vann skyttetävligen, så jag kom även på andra plats där mer. Mycket strångt av mig om jag får säga det själv, eftersom jag inte ens kan ta emot en passning! :)
Sen var det hem och duscha!
Efter det blev det plugg - pannkakor!

Nu blir det vidare till plugget antar jag, måste få in lite av de muntliga jag ska ha på tisdag inom samhällen.


Peppa, peppa! Sista veckan innan lovet nu :)

Tack för helgen Andrea
! :)

Tjaao! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0