That's it?

Var plugg som gällde efter skolan idag. Prov i personlig försäljning på torsdag och det är grymt mycket och jag orkar inte alls.
Trots plugget känns det som en bra stund.

Det mesta börjar ordna upp sig och det verkar visar sig att det kommer ske ett par förändringar, positivt eller negativt?  Det vet jag inte än, återstå bara att se. Bra nog så ser jag positivt på det och känner att jag inte har någonting att förlora. Och tiden, den har jag ju. Så vad säger du, all in!? :)

Det är inte bara en sak som är annorlunda, känns som hela mitt liv har bytt riktning. Det börjar kännas bra, gäller bara att ha en positiv och glad syn på allt nu och de härliga folket vid ens sida!
Kan ni tänka er!? Inom ett halv år förändras livet och det blir som att börja ett nytt liv.
Man avslutar ett, vänder blad och börjar på ett nytt.

Livet sviktar hela tiden, för oss alla. Man ska vara glad för de glada stunder man får och inte tveka.


--------------------------
Saknaden är stor, men den börjar äntligen tyna bort och kvar står jag.
Aldrig vill jag falla, aldrig någonsin igen! 
:)

Man ska aldrig sluta längta och aldrig sluta drömma.
Jag kommer aldrig glömma, men jag vet att det är på tiden att stoppa in de på insidan och låta det finnas nära hjärtat!

Tack! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0