Oktooober

1 Oktober, shiit vad fort tiden går!
Snart är det ju nästan jul...

Imorse gick jag upp runt halv 8 för att åka till Växjö.
Det blev ett besök på Idrottskliniken.
Jag känner att det verkligen har gjort nytta sen jag började gå där.
Innan jag började gå dit så hade jag alltid ont i knäna, konstant. Och det gjorde att det var jobbigt att gå och springa. Ryggen hade också sina dåliga dagar och även min höft. Ibland gick det inte ens springa för jag hade så ont.
Men nu känns det ingenstans när jag springer, hur skönt som helst !
Men dock har jag nu ont i min rygg konstant, men henne jag går till sa att det kan beror på mitt fel i höften. När jag kom dit första gången så satt mitt högra höftben helt snett, och eftersom hon flyttat tillbaka det dit det ska så är förmodligen inte min rygg van vid detta och det gör att det värker. Men idag gick vi igen hela ryggen och hon sa att hon inte kunde hitta något fel och att det inte är farligt, så det är nog bara att ryggen inte är van. Vilket var väldigt skönt att höra! För jag trodde att det var för jag belastar den helt fullständigt fel eller att jag tränat fel på de övningar jag fått av henne.
Det positiva är att allt går åt rätt håll nu! :)

Resten av dagen har jag knappt gjort någonting, bara tagit det lungt, pluggat och suttit vid datorn :)
Heeej så länge!
(Ska byta min header när jag kan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0