min dag

Tjolahopp!

Idag är det torsdag och jag har varit i skolan.
Haft tre lektioner fast jag egentligen skulle haft fyra, det kom aldrig någon lärare till samhällen. Gabbe var iväg men Sonja i receptionen hade inte fått all info så hon sa till oss att vi inte kunde ha ngn lektion.
Så idag blev det bara två handelslektioner och en engelska lektion. På engelskalektionen så gjorde jag prov och på den ena handelslektionen satt jag och spelade och kollade på oth och på den andra så jobbade jag och mina kompanjorner med vårt projektarbete. Vi börjar komma igång nu och det känns riktigt bra tycker ja, mycket finnemang! :)

Så, efter skolan var det träning. Dock var sista flick-fotbollen förra torsdagen så idag behövde jag inte vara ngn tränare utan bara träna själv!
Vi hade träning mellan 6-halv 8. Sen idag cyklade  jag till träning vilket jag inte gjort sen jag fick körkort typ, vilket innebär nästan 9 månader. Men eftersom det var så mörkt vid halv 8 ville inte jag cykla hem själv. Så ställde mig och väntade på min syster som också hade träning, men hennes träning skulle sluta 8.
Men rastlös som jag är går jag till deras tränare och fråga om jag får vara med och träna med dem!??? 
Så visst, där hoppar jag in och gör bort mig fullständigt xD Men deras tränare kom faktiskt fram sen och sa att det var bra att jag var med för de behöver ett snabbare spel och lite hårdhet. Så jaa, kanske inte var så dålig trotts allt. När jag kom in så låg de väl under med 10 mål, men sen när jag kom så blev det inte lika mycket mål för dem och vi fick ngra, men shiiiiit vad det var halt och mörkt!  Såg inte ens bollen alla gånger!???
Efter jag och Elin väl kommit hem så fick vi börja träna igen. Både jag och min syster har ju varit hos idrottkliniken och fått övningar, så båda kände att vi lika väl kunde ta tag i övningarna och göra vad vi blivit tillsagda att göra!

Sen var det duschen och nu är det lite packning som gäller och sen sääääängen!! :)
Imorgon är det praktik, vilket innebär att jag inte behöver gå upp förän 8.45. KALASBRA! 
___  

Tänkte även passa på att säga GRATTIS TILL MATILDA KARLSSON som idag blivit 18 ÅR!


Hej dååå, vi ses !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0