Mickan åker imorgon! :O

Då var det söndag igen, tiden går så fort.
Allt jag vill är bara att ha helg!

Imorgon lämnar Mickan oss för USA, vilken upplevelse hon kommer få ! :)
För nästan ett år sen stod jag och sa till mamma att jag ville bli aupair, och så visar det sig att Mickan skulle göra det.
Shiit, trodde aldrig det var så mycket att fixa innan!
Men jag tror hon kommer få super roligt. Man är ju så van vid att ha henne på andra sidan gatan !?

Men ändå så roligt för hennes del, som jag skrev innan, Mickan kommer ha det super roligt och kommer få en riktigt upplevelse! :)



Här har vi en gammal bild!
Mickan, du kommer vara sååå saknad! 
Glöm verkligen inte att uppdatera din blogg, jag vill läsa aaalllt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0