.

Varför ska man vela som en liten barnunge!?
Men jag börjar få en tanke att stanna längre än det andra nu, möjligtvis går det bättre snart.

Jag saknar det, men vill inte förstöra det jag saknar.
Hellre saknar jag det resten av mitt liv, än att gå in och förstör det så även minnerna försämras.
Även om saknaden är stor så kanske det är värt det i slut ändan?

Jag tror jag gjort så mycket jag kan nu, från och med nu kan jag inte ge så mycket mer.
Men vem vet, vill man något tillräckligt mycket kanske man vågar kämpa till slutet?
Upp till dig.


Look into my eyes and see the real me.
I haven't been myself for a while.
I want the real me back, please I can't do it on my own.

Think if there is something we missing?

Sluta vänta och lev.
Livet är för kort för att missa en enda minut av.

Bara du vet, men jag vill bli delaktig och hjälpa. 
Man kan väl inte bli nekad om man bara har kommit för att hjälpa? 
Kanske är jag ivägen, men jag vill försöka.
- Släpp in mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0