6/10

Igår var en bra dag, med skratt och träning. Inget plugg eller någon skit!
Kom i säng redan halv 11 igår, vilket var otroligt bra för att vara mig. Det gav mig även ett plus, för imorse var det inte alls lika jobbigt att gå upp som det brukar vara :)

Igår var jag väldigt arg över att våran bil åkte in på service och jag inte kunde ta den till skolan (alltid enklast att ta bilen när man har idrott).
Men det slutade med att jag fick både skjuts till skolan och hem! :)
Mycket härligt och jag får tacka de båda för skjutsen för att jag inte behövde ta bussen. Bussarna är nämligen smockfulla och trycka in sig där med en stor idrottsbag + en dataväska är inte något jag skulle vilja!  (:

Bilen är fortfarande på service, och en snäll person kom och frågade om jag ville ha skjuts till skolan idag med och klart man inte tacka nej till det :)
Vi skulle egentligen börja med att ha handel imorse, men det blev inte så eftersom det var mössprovning till studenten. Jag kan inte förstå att vi verkligen är så nära som vi är, känns rätt overkligt!
Men nu är all beställning klar iaf, skönt att man inte behövde bestämma allt på en gång! :)


Nu har jag svenska, hade en uppsatts som skulle in idag men är redan klar med den så nu tänkte jag att jag kunde passa på att uppdatera här lite!
Men snart är svenskan slut och kvar är matte!

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0