4/10

Det känns bara som att det enda man hinner fokuser på nu är skolan, men det går ej. Kanske just därför skolan börjar ta kol på mig...

-----
Idag var det inte mycket skola för min del.
Började med att jag hade naturkunskap och sen var det samling för match, match mot Gnosjö med skolfotbollslaget.
För en gång skull gick det faktiskt bra för oss och jag är stolta över oss!  ;D hahah
13 - 1 till Gärdet!!
Vinsten betyder att vi går vidare och inom kort får vi spela en ny match.
Efter matchen hade vi 30 min på oss att duscha och äta! Det gick väl ganska bra ändå, dock hann man inte göra sig iordning det minsta, men det fick man fixa till efter maten.

13:50 hade jag lovat Gert att komma till en av handesklasserna och prata om hur det är att vara ambassadör och vad det innerbär. hahahaha ! Aldrig igen säger jag, kan ju inte påstå att det gick så himla bra. (:
Men det var så Gert fick sig ett gått skratt och jag fick lite rosa kinder. Lite måste man väl bjuda på ibland.
Inom kort hoppas jag iaf att jag har en partner med mig som ska med till Stockholm nu i Oktober, tillsammans med Markus och hans kompanjon ifrån samhäll!
Det blir övernattning denna gång, vilket jag eller Markus aldrig fått vara med om. Så vi får se vad som väntar oss! hahah
Nog pratat om det, kommer ju prata mer om det när det närmar sig säkert. För övrigt hoppas jag ändå att det kommer bli någon jag redan känner som jag får åka med, som ex. Ebba eller Elmin :)

När jag väl kom iväg ifrån Gerts klass så var det matte som gällde, kom 5 min för sent. Men det verkade inte vara hela världen. Matten är inte alls rolig, C är såå krånglig!
Efter matten var det bara att ta bilen och köra hem att vänner och sen hem.
Hemma har jag bara pluggat och latat mig!


För övrigt har dagen varit så där, mitt humör ligger väl på 2 på en skala mellan 1-10 och jag känner att det är något fel med mig. Men det händer ingenting, inga förbättringar. Hoppas det går över snart så jag kan övergå till skolan och ta tag i mitt liv. Det är jobbigt att må så här, speciellt när det varat ett tag.
Men man ska inte klaga, det finns alltid folk som har det värre. Vilket är tragiskt!  "/

Vi ses imorgon förmodligen,
om jag hinner skriva efter träningen.
Ni får alla ha det bra och kom ihåg att du bara ha ett liv på dig att göra så bra ifrån dig som du kan.
Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0