13/10 - lägg dags

egentligen vill jag bara en sak, en sak som kan få mig på banan igen.
Men...lättare sagt än gjort.

Många viljor, många tankar - till samma möjlighet.
Att vänta är det värsta jag vet, det har alltid fått mig att må dålig i hela kroppen. Ibland stannar hjärnan känns det som, ibland kan man knappt gå upp ur sängen och ibland kan jag inte styra något alls.
konstigt nog, trotts allt är det värt väntan... om det går som jag vill, men det kan jag inte veta.

Tro på dig själv och tro på din vilja. Inget är försent.  
En sak jag vill, en sak som kan få mig på rätt  bana igen... <3
Jag står på samma plats, på samma ställe, det är bara en sak som kan få mig härifrån.
Jag är rädd, rädd för att allt ska försvinna...
Känns som så långt bort, men ändå så nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0