TjabbaTjenaHallå!

Då var skoldagen över.
Igår kväll sa vi att Malin skulle ta bilen idag, men imorse smsade hon och skrev att hon hade feber och inte skulle komma. Jahaa, då bad jag pappa köra ner mig till mammas jobb för att hämta bilen där innan han åkte vidare till stockholm.
Började med samhäll och sen var det städning, Melisa och Kico var änglar idag och hjälpte mig med städningen eftersom varken Malin eller Morgan var i skolan idag!

Efter det var det idrott. Jag höll i lektionen och jag tyckte det gick helt okej, kunde väl gått bättre. Men tyckte det var helt klart godkänt!

Körde hem Amanda och Matilda efter skolan idag och sen hämtade jag mamma på jobbet innan jag väl var hemma.
Nu sitter jag här och ska snart äta lussekatter och sen drar det vidare till Vmo.


Pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0