Ta tillvara av tiden.

Julbaket är klart och det luktar underbart!
Under julbaket var det tända ljus och julmusik.
Julen är verkligen en underbar och mysig tid!  Dock en sak som saknas.

Nu blir det packning för idrotten som ska vara imorgon. Då jag som ska hålla i det imorgon och har redan fått kretiv. Jag mitt dumme fan glömde ju skriva (på den där lappen man skulle lämna in om vad man ska göra under lektionen) att jag skulle ha fotboll längts upp!
Det står exakt vad jag ska göra och allt, men inte ett ord om fotboll!
Hur dum i huvudet får man vara?
Menmen, tror jag fick min lärare och fatta och efter ett tag så blev det nog inte en så stor "BIG DEAL" för honom.
Men fortfarande enormt klantigt av mig!

Förresten vill jag bara säga att:
söndagar och måndag är de tråkigaste dagarna!
Tis- tors flyter på!
Fre och lör är de dagar man lever! 
:)

Hade på mig mina nya glasögon (på tal om ingenting) innan när jag kollade på tvn. Det känns ovant och vet att det kommer känna konstigt. Men vad gör man inte för sitt eget bästa? :)


Nej, nu har inte jag något mer att säga.
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll och själv blir det förhoppningsvis lite mer julstämning.
Man måste ju smaka lussekatterna!

Ta hand om de du vill ha nära dig, julen är ett utmärkt tillfälle att visa hur mycket du uppskattar dem.
Ha det bra! :)

Förövrigt så har jag sovmorgon imorgon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0