Somnade med ett leénde på läpparna.

Blev inte bara ngn hemma kväll igår, den slutade upp kanon bra och jag gick och la mig glad :)

Fick ett sms för ca en timme sen att självaste Dea är på väg! Så det blir för mig att göra mig iordning, göra lite mat och babbla med denna människa.
- Hennes larm gick hemma igår,vilket var otroligt läskigt för hennes föräldrar var i Tyskland och hon jobbade.
- Sen var det en kompis till min syster som blev nersparkad igår av 5 killar. Fan vad hemska, vilka fan gå på en kille när de är 5 st!?
Fy fan, vart är denna värld på väg! Sluta sparka ner folk, ni hade fan ingen anledning till det heller.
Från och med igår kommer då inte jag våga gå ensam ute. Plus att detta hände vid Töråsskolan...  vad äre för fel på människor?  Det är ju bara hemskt, varför sabba andras liv!?
Som tur är mår killen bra idag, ont i revbenen och så. Men ändå, MAN GÖR INTE SÅNT!
Fan vad arg man kan bli.
Ajaa, finns inget man kan göra åt det direkt.




Ikväll ska jag glömma det hemska och ha roligt! :)
Tjaao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0