If I cold turn back time, I had show you that I appreciate you.

Vilken går dag, den dagen vill jag inte göra om.
Bara en sak - låg i pjamas till klockan halv 7. haha!

Trots att jag låg och halvsov hela dagen så låg jag redan i sängen vid halv 1 igår och somnade nästan direkt.
Gick upp tidigt imorse, skulle till optikern. Man kan ju undra hur det gick! hahahahaha ;)
Efter besöket drog jag,mamma och Elin och handlade. Måste påpeka att mamma var väldigt generös idag! Det gillar vi!

Annars, bli nog inte så mycket som händer idag. Möjligtvis träffa en vän senare jag inte träffat på ett tag nu! :)
Men vi får se, det skulle inte skada att stanna hemma och plugga lite "/ .
Trots att det är lov så måste man ju tänka lite på att skolan fortfarande rullar på.

Rycktas om att fredag kommer bli en kanon dag med laget!!? :D

Måste påpeka en sak som jag riktigt lider av, jag tror jag har fått hål i två tänder!? :O
Men duktig som jag är så har jag beställt tid redan, jag börjar ta tag i mitt liv känner jag! :D

Ha det bra, tjiingeling!


PS. Andrea åkte till London idag, hoppas hon får en trevlig vistelse! :D
Jag bad henne att shoppa för mig också, hahaha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0