I wish...

Att jag alltid är trött heeela tiden, men jag kan inte göra något åt det eftersom jag aldrig kan somna innan 12 ändå.

Skolan rullar på, men jag vill ha en helg då Dea kan vara hos miiig!
Usch, har ångest över att jag måste plugga men har ingen ork till det.
Något som i alla fall är positivt är att jag är ikapp i matten och även ligger något tal före nu, plus där!

Imorgon hoppas jag att min lärare är sjuk, han var nämligen rätt dålig idag. Är han sjuk så innebär det att jag inte börjar förän 14:10 imorgon, men kan man få ha en sån skön dag? Jag behöver sova ut... och i helgen kommer det inte bli någonting av det!
Så vi håller tummarna! (Y)
_______

Det var träning igår och vår nya tränare skulle kommit, men det visade sig att han hade fått magsjuka och inte kunde komma. Det var riktigt surt, men han skulle komma nästa vecka DÅ INTE JAG KAN TRÄNA...

Nae, om jag skulle ta tag i skolarbeterna lite som innebär planering för idrottlektion, naturkunskapsprov och en uppsatts i samhäll. Visst låter det roligt? - Inte ngt alls.




Jag vill ut i snön, jag vill åka skidor!
Jag läängtar.


Men först så behöver jag massage, min rygg, axlar och nacke ta kol på mig! Hjääääälp...
Jag drömmer mig tillbaka.

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0